lauantai 29. kesäkuuta 2013

No siinä oli pari muuttujaa :D

Jane

Reissu lähenee! :) Ärsyttävää kyllä ku ei ihan tarkkaa päivää vielä tiiä mut jospa pian! Mutta joo eka haluun avautuu mun lääkärintodistus haku reissusta, joka ei nyt ihan niinku menny putkee :D
Siis mulla oli perjantaina lääkärin aika Terveystalolla klo 14.30. Minä jolle ei ikinä tuu kiire (eli aina!) olin taas "hyvissä ajoin" valmistautumassa lähtöön ku tajunsin ei perskele, mulla muuten ei oo rahaa ja jollainhan se pitäs se lääkärikin maksaa.... (sieltä kun ei saa laskua..) No nappasinmpa yhen yo-lahja shekin ja katoin et joo nordea on auki klo 16 asti. Hirveellä juoksulla bussiin ja olin sit siinä 14.05 keskustassa ja nordeaan--> JA MITÄ!? No ei oo auki ei... Nii jaa että KASSAPALVELUT vaan klo yhteen... Pieni panikointi siinä sitten että mitäs nyt ja soitto äidille joka saa luonnollisesti asiat aina järjestymään (eiks nii). "Jos laittasit tilille rahaa?" Lääkäri aikaan vartti, heh. "Ilonen" äiti laitto tilille 80e ja olin varma et se riittää... voi voi olinpa väärässä. Menin maksamaan laskua ja ohops 84.50e.... "pikku hetki pirautan äitille" Tässä vaiheessa olin varmaa punasempi ku punastunut tomaatti ku selitin nolona et hetki vaa ku ei ookkaa tarpeeks rahaa... No äiti ei tietenkää ollu enää kotona vaa autossa joten eihän se nyt siinä voi tilille mitää rahaa laittaa...ÄÄÄÄÄ.... MITÄS NYT? "Ai oot tulossa kaupunkii?" Oisit heti sanonu, äiti kurvaa lenkin ja heittää mulle vitosen setelin, JEE nyt pääsen maksamaan! Huh :) Kassalle takas ja sanon voitonriemusena et nyt on rahat kasassa ja et maksan vitosen kässillä ja loput kortilta! Jaa mitä?...AI EI ONNISTU?! no mitä hittoo... Kassa selittää et joo ei, meillä ei voi maksaa tollei ku joku järjestelmä plääplääplää. Tässä kohti en tienny itkisinkö vai naurasinko. No sano sitte et voin tulla huomenna maksamaan ja lähin lannistuneena ulos.. *ÄLYNVÄLÄYS* Haloo tollo käy nostaa se raha sieltä tililtä ja mee sitte maksaa! Tyhmä olo tuli ku en heti tajunnu... No sitte kiiruhin lähimmälle otolle ja nostin rahat ja kiirehin takas hikeä valuen (ulkona joku 30 astetta lämmintä :D). Sit sain vihdoin maksettuu laskun ja toivon et mun ei tartte koskaa palata sinne... HUHHUH mikä reissu :D


Taku näyttää mallia miten kesästä nautitaan! :)


"Huoh mikä tollo..."


Sitten ihan yleiselle tasolle.. Homma etenee hitaasti mutta varmasti ja rikosrekisterikin saapui ja eipä ollu merkintöjä! (ihan ku oisin pelänny et ois ollu :D) Ja juhannuskin tosiaan oli ja meni ja vietin sen kummilassa ja oli kyllä mukavaa ja ja ja jaa. Kuvat on tosiaan juhannukselta :)
  





Sitte vielä kuva mun hoidokista joka tuli keskiviikkona ja lähtee maanantaina :) Ihana söpöläinen nimeltä Romppu:)) Palaillaan! Ps. kuusi lukijaa wautsi, kiitos ja kumarrus!



2 kommenttia:

  1. Hahhah, voin niin kuvitella itteni tohon samaan tilanteeseen! :D Oon luonnollisesti myös aina ajoissa, mm. tänään tajusin että en ehi saamaan rokotuksia suomen päässä kuntoon... No, jos selviän perillä hengissä ja ajoissa (lähtöpäivän lukkoon lyöminen pistää kummasti vauhtia!) niin olen tyytyväinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä meinas epäusko jo välillä iskeä! :D Mikä päivä sä lähet? :)

      Poista

Kommentit on superii!